TOP 3 LIPCA – PODSUMOWANIE


Lipiec to czas urlopów, więc i luźnych postów. Dziś zapraszam Was na  jego podsumowanie.

W tamtym roku czas pędził, a ilość książek przeczytanych rosła w zastraszającym tempie. Tak dla odmiany rok 2017 jest rokiem spokojnym. Miesiące płyną, stosik powoli rośnie, a ja buduję swoje życie od podstaw. Co roku je buduję, co roku coś je burzy. Muszę mieć dużo siły, by przezwyciężać te trudności, więc czytam bardzo mało. Częściej odpoczywam. Zapraszam na TOP 3 lipca.


♦ Historia Mademoiselle Oiseau  Andrea de La Barre de Nanteuil, Lovisa Burfitt



Za magię i dużą dawkę optymizmu. Za paryski klimat i osobliwą damę, której kot chodzi na zakupy. Za powrót do dziecięcych klimatów.

♦ Replika  Lauren Oliver



Za współczesny temat. Za świeże spojrzenie na świat. Za nietypową konstrukcję, która trochę wybiła mnie z rytmu. Za dwie, równie ciekawe perspektywy narracji.

 Światło, które utraciliśmy – Jill Santopolo


Za wzruszenie i złamane serce. Za poruszenie tematu tragedii, o której trzeba pamiętać. Za przemyślenia głównej bohaterki. Za siłę i emocje. Za piękne metafory. Za zakończenie.



A jakie są Wasze ulubione książki z lipca? :)

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. W lipcu czytałam Chmielewska ' Krowa niebiańska" oraz Coben'a " Tęsknię za Tobą" . Co prawda , pozycje nie sa nowe ale warte lektury, zwłaszcza Coben ( jak zawsze):-) Do Chmielewskiej trzeba się przekonac , ponieważ Jej styl nie wszystkim pasuje ale również polecam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie wygląda "Historia Mademoiselle Oiseau" lubię takie lekkie, zabawne powieści:) Ja w lipcu przeczytałam kilka dobrych książek "Syn" Phillipa Meyera czy "Pragnienie" Jo Nesbo to naprawdę petardy:D
    Pozdrawiam i życzę zdrowego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe wydaje mi się światło które utraciliśmy mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale każdy z tych tytułów chętnie bym poznała, szczególnie "Replikę" czytałam inne ksiażki autorki i przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. To dla mnie "Replika" była mocno średnia. Spodziewałam się czegoś o wiele lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jedynie "Światło..." i przyznaję, że to dobra książka, ale trzeba się jej poddać :)

    Odnośnie do Twojego pytania, trudno mi wybrać 3 naj, bo lipiec był obfity :) Sporo dobrych tytułów trafiło w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na "Replikę" oraz "Światło, które utraciliśmy". W lipcu najlepszą książką, jaką przeczytałam, były "Słodkie sekrety". :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Replikę" i "Światło, które utraciliśmy" mam w planach, szczególnie tę drugą :) U mnie w lipcu zdecydowanie zwyciężyły "Chłopiec z Aleppo..." i "Grzesznik" Urbanowicza. Teraz w sierpniu idę z książkami jak burza, wybór będzie pewnie trudniejszy XD
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka